Aplec de Sant Pere

Diumenge, 1 de maig, aplec a Sant Pere. Al matí hi ha la caminada popular, amb esmorzar per als participants. Després, celebració de la missa, dinar, i a la tarda, espectacle de màgia i sorteig de premis. Podeu veure algunes fotos a la secció fotos d’aquesta mateixa web.

Diumenge, 1 de maig, aplec a Sant Pere.
Al matí hi ha la caminada popular, amb esmorzar per als participants.
Després, celebració de la missa, dinar, i a la tarda, espectacle de màgia i sorteig de premis.

Podeu veure algunes fotos a la secció fotos d’aquesta mateixa web.

Entrada similar

  • Ponts a TV3!

    Aquesta setmana ens visia el programa Divendres. Tindrem un equip de TV3  filmant per tot el poble! El dimarts i el dimecres a la tarda gravaran en directe des de la plaça Planell i tothom qui vulgui hi podrà assistir. A més també gravaran al parc del Segre i els ballets de Déu.

  • Els Pastorets

    Aquest diumenge dia 13 de gener, a la Sala, es farà la segona representació d’Els Pastorets, obra organitzada per la Coral Pontsicana. La primera representació va tenir lloc el dia de Sant Esteve, amb un gran èxit d’assistència de públic. Us animem a anar-hi, teniu diversió assegurada!!

  • Audició de cant coral a Santa Maria

    Al vespre del 27 de juny a l’església de Santa Maria la Coral Pontsicana i Orfeó Artesenc ens oferiren un concert sota el guiatge de Narcís Cercós. La massa coral estava formada per trenta-dos cantaires d’ambdues formacions, que comptaren amb l’acompanyament al piano d’Irene López. Malauradament, tot i el vistós cartell en què s’anuncià, l’assistència…

  • Ranxo 2012

    Dissabte vinent comencen les festes del Ranxo. Aquí teniu el programa dels actes previstos per aquestes festes des de divendres 17 de febrer fins dimarts 21.