Festivitat de Sant Sebastià i Sant Antoni

El proper diumenge dia 20 de gener se celebra la festivitat de Sant Sebastià i Sant Antoni Abat. La jornada es presenta curulla d’activitats. Al matí, el Centre Excursionista Pontsicà, organitza una caminada (apta per a tots els nivells) de Ponts fins a l’ermita de Sant Sebastià d’El Gos. Per qui vulgui anar-hi la sortida…

El proper diumenge dia 20 de gener se celebra la festivitat de Sant Sebastià i Sant Antoni Abat. La jornada es presenta curulla d’activitats.
Al matí, el Centre Excursionista Pontsicà, organitza una caminada (apta per a tots els nivells) de Ponts fins a l’ermita de Sant Sebastià d’El Gos. Per qui vulgui anar-hi la sortida es farà a les 9 del matí a la plaça Sant Cristòfol.
A les 12 tindrà lloc la missa. I a les 5 de la tarda es projectarà una película a La Sala.

Entrada similar

  • Els Pastorets

    Aquest diumenge dia 13 de gener, a la Sala, es farà la segona representació d’Els Pastorets, obra organitzada per la Coral Pontsicana. La primera representació va tenir lloc el dia de Sant Esteve, amb un gran èxit d’assistència de públic. Us animem a anar-hi, teniu diversió assegurada!!

  • Ranxo 2013

    Aquest any ha arribat aviat. El Ranxo 2013 ja és aquí. Des d’avui i fins dimarts dia 12 hi ha un cartell ple d’activitats per a tots els gustos. Avui a la tarda n’ha  donat el tret de sortida la rua de disfresses amb els nens i nenes de l’escola, animats per la colla gegantera….

  • Festa del Roser

    Un any més, celebrem la tradició més nostrada: la festa del Roser. Des d’aquí, el nostre sincer agraïment a totes les persones i entitats que fan que el Roser sigui una realitat. Diumenge, sortim al carrer a gaudir-ne!!