La presentació dels equips, que va tenir lloc el passat 26 d’octubre, es va iniciar amb la sortida al camp de tots els jugadors i tècnics, i va continuar amb els parlaments del president del club, l’equip de coordinació, el representant de la Federació Catalana de Futbol, Xavier Vega, i l’alcalde i el regidor d’esports de Ponts. Es va fer valdre la feina feta per l’equip de coordinació, que ha fet un gran treball, ja que aquesta temporada som més jugadors al club que l’anterior, gràcies a la recuperació de jugadors que l’any passat havien anat a altres clubs i també al fitxatge de jugadors de pobles veïns.
Cal dir que enguany, l’escola té representació en totes les categories del futbol base, amb un total de 87 jugadors i jugadores. Club Esportiu Ponts